sampai bile ?

smpai bile syg ?
sampai bile lu nak saket sorgsorg ?
plesss la bg tawu law gua de wat sala .
nnt lu diam lu lyn cam nak tanak lu wat gua rase besalah smpai asyik pikir jek .
mcm mane gua na hidup nie .
madah lu jek gua pikir .
tp ta kesah la kan mmg lu pon yg gua syg ,
gua da dekat kan diri ngan ALLAH , 
tapi ttp same .
knp  ?
herm .
mungkin 
#anis kaw terlalu muda untuk semue ini#
bende mcm nie pon kaw ta bole na setelkan . kesian seyh kaw anis ! tapi lagi kesian syg kaw tu taw . tolong la jgn buat dye mcm tu . dye da la bosan ngan kaw , then kaw buat mcm tu betambah bosan la dye ngan kaw . bosan bosan bosan 
abes la kaw anis . bape kali na kecewe ? dye pon mesti sngadsangad kecewe ngan kaw . 


anis???
oke time to get ready go to class now .
anis chaiyokchaiyok . egat mak n abah adek abang aiman ^^,
n also in my mind my onnly mr.tissue <3

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak anda disini